Emelies birthday, städning, muffins, köttbullar och fula västar.

Börjar med att säga grattis till Emelie, som fyller år idag! Grattis ^^


Haha, jag är en underbar fotograf!


Idag städade vi alltså på operation Dagsverke. Det sög. Oh my god vad det sög. Typ, vid centum och gröna dalen. Holy shit vad det sög. Inte roligt någonstans. Min rygg har aldrig böjts upp och ned sådär i hela mitt liv. Crap, jag kommer nog att vara stel som en pinne imorgon.

I alla fall så kom Habel och Simon efter någon timme, så gick vi in på Ica och köpte muffins. Yeah, vi chillade på trappan utanför bcjf. Inte coolt.

Dagens bästa: De otroligt fula västarna som gjorde att jag såg ut som en freakin' köttbulle och att jag fick skrattanfall när vi skulle gå ifrån muffinplacet. Jag vet faktiskt inte vad det var som var roligt, men så kom jag mitt i allt att tänka på choklad mellan tänderna, så kunde jag inte andas osv. Haha.

Dagens sämsta: Ja, allt annat utom dagens bästa.

        
Ja, jag bjuder faktiskt på den första bilden. Som jag sa till Amanda; Jag ser ut som en bränd köttbulle.


- Jag ska aldrig kasta skräp på marken igen.


Kommentarer
Postat av: maggot

sköna bilder! xD

Postat av: sajmun martin

Jag kom till lvl 31 på city jumper ^^

stek bilder (H)

2008-05-15 @ 15:47:32
Postat av: gul bil

yeah!



hahaha, ofta?! HAHAHAHHAHA, SAJMUN MARTIN!!!!!! dör

2008-05-15 @ 17:16:50
URL: http://hemsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback