Min granne Jemina.

 

Det här är Jemina som tycker att jag bloggar så mycket om film och att jag borde skriva om henne istället. Here we go.

Jemina är min närmsta granne i 9an och vi brukar göra sällskap hem från bussen ibland. Hon är en rätt rolig prick; skrattar mycket (och håller nästan jämt för munnen sådär busigt då) och säger rätt skumma saker.
   Jemina is in to the japanese people. Ja, snarare besatt. Herrejävlar, hon lyssnar på J-rock (och självklart emo-musiken sedan förr, Kent, Håkan hellström och "Laars! Lars Winnerbäck"). På fritiden studerar hon japanska. Hon kan säga "himmel", "vit" och "blå". "Jag älskar dig" och "Hej jag heter Jemina" är fraser hon adderat i sitt vokabulär. 
   Nu när jag tänkte efter så insåg jag att Jemina och jag pratar rätt ofta om hår. Idag och igår t ex så hade hon fluffat upp det med en kam, utan att använda hårspray, det ni! Då ser hennes hår fett och hårt ut.
   What else? Jo, båda vi sökte till samgymnasiet i Järfälla. Sedan vill hon typ flytta tll Göteborg. Hon använder också sin mammas fina byxor och hennes pappa har långt hår och en fin röst som Jemina tycker om. Maria Humla pratade med hennes pappa i telefon idag, det ni!

- Mina vänner, min granne Jemina!


Bilderna togs för ca ett år sedan.

Kommentarer
Postat av: JÄMINA

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHH XDDDD

2008-05-29 @ 14:22:43
Postat av: gul bil

maha haa haha (!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback