Gårdagen, klänningsletande, filmfynd, MCR och så vidare.

  

Kan upplysa er om att stycket om My Chemical Romance är först och främst dedikerat till Amanda.

Igår var en dag. Den dagen började grå och höstaktig. Helt värdelöst faktiskt. Sedan skulle pappa in till Bålsta och jag ringde då Viktor som jag spenderade resten av dagen med. Det var mysigt. När jag kom hem var det nästan blått ute. Sjön var fin och det var mer våraktigt. Jag kände mig filosofisk, och egentligen har jag absolut ingen aning vad jag på djupare sikt menar med det.

Öh. AJ!

Idag så åkte jag till huvudstaden med Amanda och hela familjen (nej, kissekatterna är innekatter). Vi kollade på balklänningar. Jag har hela tiden sagt att jag vill typ ha en svart, men på senare har jag tänkt något åt grönt. Då typ olivgrönt kanske, inte bajsgröngrön. Lila och brunt är också fint. I alla fall så blev det så att jag provade två stycken svarta. Den ena var väl rätt nära att bli inhandlad, men Amanda och jag skall ta oss en tripp in på fredag också. Får se, hittar jag inget mer blir det den svarta jäveln! Fan, varför känner jag mig så svart? Mwaah.

Ja, Amanda, på fredag hoppas jag att du vill glida runt i lite second handbutiker, Om vi har tiden till det förstås. Jag skulle gärna hitta mera fynd, som idag när jag fann Pocahontas  på tecknad vhs (engelska) för 5 freakin' kronor! Också Ciderhusreglerna  för 15  kr. Najsnajsnajs och jag då hoppas vid ¤ att de fungerar.

Ajaja, nu vet jag inte riktigt vad som händer. Pallar inte att kolla på någon film. Jag får bara ångest och tänker att jag lika gärna kan läsa. Problemet = Mina ögon smälter samman när jag stirrar på texten. Jag måste helt enkelt läsa typ på dagen, eller åtminstone innan jag känner mig tillräckligt fullbordad för att sova.

Happ. Det blir att lyssna på lite mer musik. Askönt band (?) jag hittade namnet på i den bästa bloggen jag läser (no way I'm tellin'. *secret baby gay bitch* Är det kul att sitta här och bara ta in toner? Njaeh, därför msn:ar man med Viktor också.

Btw så vill jag lyssna lite på äldre låtarna av My Chemical Romance. I bilen sjöng Amanda och jag med till I'm not okay  och jag kom då ihåg hur ihärdigt jag lyssnade på dem förut. Innan The black parade och allt det där det vill säga. Btw Amanda, det fanns visst en låt som hette Thank you for the venom! ><' Och jag kom på att Early sunsets over Monroeville  var den första låten jag hörde med dem! Och vampyrlåten jag babblade om var Vampires will never  hurt you.

Vad jag tycker om att lyssna på låtar man var halvt beroende av förut. De blir liksom bra igen, och så kan man varannat ord. Maha!

- Nighty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback