10000 B.C & Finding Nemo.

Idag var jag hos Ämändä. Hon gav mig Pocahontas-soundtracket!!!!! :D:D:D:D och så visade hon mig Kingdom Hearts 2 (awesome) och så spelade vi lite Crash höhöhö.

Hur som haver så hade de hyrt 10000 B.C  så vi tittade på den. Jag tyckte faktiskt att den var ganska bra. Men när Amandas brorsa satt brevid och sa alla dåliga grejer om den som han tänkte på så blev det lite negativt haha. Fast ja, det var inte en dålig film, tycker jag inte. Vissa saker var lite bättre, andra sög. Jajajaja. Och don't be fooled, det handlar inte mycket om sabeltandade tigern eller så. Lite. Be prepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaared. (8) Och slutet gjorde mig pissed off.



Sedan såg vi även Hitta Nemo, hahaha. Men den är asbra. Jag tycker verkligen att den är rolig och snyggt gjord. Det är så fint allt det där, med alla firrar osv. Men vissa saker ser så överdrivet verkliga ut ju. Typ vattnet när det bara handlar om utsikter osv. Awesome movie, dawg. Jätteroligt med australiensarna hahah.



One Tree Hill är ett jobbigt program. (Amanda, jag vet att du sitter och gör något ljud som indikerar på att "du visste det" eller nått. Fuck off!)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback