Ibland så har jag förjävla roligt.



Igår var en bra dag. Sov till kvart över åtta. Åt god lunch med Lahiza med flera. Behövde inte göra något ansträngande alls på svenskan, enda lektionen för dagen. Åkte tillsammans med Ida Blom och Hannes Eng hem till Frida Mo, där vi spelade Cluedo i väntan på en sista gangmember och jag vann för FÖRSTA gången i mitt liv i detta jävla spel. Gick till le ban du tunnel á la Fruängen för att möta en Jespere och sedan gick vi och köpte pizza. Hade roligt och Jespere blev sentimental (?) och var tvungen att hejda sig för att inte göra en kärleksförklaring till oss (?). Spelade monopol i någon timme eller så (jag måste lätt ha vunnit) men avbröt för att titta på film. Sedan låg vi alla där i en stor klump och spelade på ett rosa tv-spel/snake och pratade. Det var mysigt.

I tisdags var pendeln ganska försenad. Tur att jag hade Johanna O som sällskap!



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, spela inte Cluedo med min mamma då. Hon vinner varje gång! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback