Sex and the City & På Spaning med Bridget Jones.

Yes, filmen vi såg tillsammans hos Linda var ju då Sex and the City  som jag tyckte var jättebra. Är annars ingen som har följt serien, såg bara några få avsnitt i somras och tyckte att det var skitbra. Så ja, filmen var bra. Har inget att säga egentligen. Lång var den. Kändes som att det var med väldigt mycket i den. Rolig och trevlig. Hej och hå.



Och Bridget Jones Dagbok 2  kollade Linda och jag på lite senare. Den var inte heller dålig, men ja. Den var ok antar jag. Inte sådär jättebra, men ok. Hur fan ska jag beskriva det? Mina adjektiv har lämnat mitt huvud. Den första kanske känns mer som en rolig klassiker och då är denna inte lika lika rolig, men inte en sunkig uppföljare. Ja, det får bli tråkigt utlåtande ikväll. Hej då. Jo, btw så har jag inget minne av att det handlade om dagboken överhuvudtaget. Weird.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback