Snöstorm, tigerkakan, pengarbränning med funny people & allt är magiskt.



I söndags så dog jag nästan för att det snöade så. Två timmar senare fanns det inga spår av den nedsläckta blåljusbilen kvar. Helt galet. Fick inte baka min sockerkaka. Det gjorde jag senare i veckan. Det var supergod, om jag får säga det själv. Första gången jag försökte mig på pappas recept som han fått av en väns mamma(?) Lol. Tradition att baka den två födelsedagar om året. Sedan var jag i stan med Ida, Hannes och Emma i torsdags. Igår var jag i stan med Ida, Hannes, Josefin och Amanda. Trevligt trevligt. Slösade pengar. :)

Sista bilden tillägnas Amanda. She loves november, hahahahaha.

Ja, detta känns som ett inlägg om glada saker. Då lägger jag in följande klipp med en låt som jag blir glad i själen av.



- Angels and Airwaves - Everyting is Magic.

Kommentarer
Postat av: maggot

hahaha november-bilden is the shit!!

2008-11-30 @ 17:12:54
Postat av: gul bil

hahaha! vet du, jag hade glömt att bläddra, kom på det den tjugonde eller nått, hahahaha. Asgarvade när jag insåg vilken bild jag hade missat 20 dagar av :'D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback