Closer & DeGraw live i min telefon.

Si si, igår tittade jag på ytterligare en film. Closer  med Jude Law, Natalie Portman, Julia Roberts och Clive Owen (snacka om ordentlig skara med kändisar i huvudrollerna). Ja.. jag vet inte riktigt vad jag tyckte. Den var helt ok faktiskt, även om jag aldrig riktigt fick grepp om tidsperioderna. Ena stunden så var det de två, nästa scen var två år senare och så vidare. Varje gång tog det en liten stund innan man fattade att det hade hänt en massa saker. Men det var väl det som var meningen. Ja. Hursomhelt, en lite halvkall film om kärlek. Känns lite som att den visade att kärlek är inte så underbart som vi tror. Never-lasting thing. Och i halva filmen så antingen hade de sex eller pratade om sig (fuck, fuck, fuck, typ). Men senare fick den någon mer betydelse. Mer i detta med lögner och allt det där. Ja. Hursomhelst, låten i början och slutet ägde.


Annars är jag inte för musikvideos där den riktiga och en film är blandat i samma. I alla fall...





Malin är på Gavin DeGraws konsert, som jag tills innan hon ringde inte ens visste ägde rum. Hon ringde när förbandet spelade Johnny Cashs Ring of Fire. Jag blev fett glad och gick och sjöng den. Sedan när hon sa att det var Gavin DeGraws konsert, så hoppades jag på att han skulle spela We belong Together  för det är min favoritlåt med honom (nej, jag har inte hört fler än 5 kanske). Och så ringde hon då. Jag skojar inte, jag fick tårar i ögonen och trodde att jag skulle börja gråta. Men varför pallar man inte att gå in på. Även fast det kanske är genomskinligt. Känns inte som att det är någon mer än jag som läser det här, så det gör kanske ingenting. Hej du, älskade migsjälv.



Like the open seas and shores.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag visste inte heller att konserten var tills Malin sa det, och hennes kompis blev sjuk så då hängde jag på i sista sekunden :D

Postat av: gul bil

fett najs :D jag är avundsjuk.

2008-11-04 @ 10:00:01
URL: http://hemsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback