Blow & McFLY.

Vad jag glömmer vissa saker fort ibland. (Men ja, okej. För det mesta kommer jag ihåg saker onödigt bra). Jag tror att det var i lördags som jag såg Blow  med bland annat en viss Mr. Depp. Tänkte att jag inte alls skulle se den, är inte så överförtjust i knarklangar filmer. Hur tilltalade låter det för en kärring som är så anti mot allt sånt som mig? Inte särskilt, men jag hade fasen inget bättreför mig. Förvånadsvärt bra. För mig. Vet inte om den var så bra egentligen, men jag tyckte att den var rätt rolig och inte sådär långtråkig. Quite interesting ändå. Rätt fin ibland? Jaja. Och ja, Johnny Depps alla hundra frisyrer var ju ett skämt allihopa. Eller ja, förutom när han hade tofs en enda gång lol. Men ja, vi skyller på 70-talets mode. Eller nått. Kanske 80-talet också då. Äh, ta hela 1900-talet för fan. Finns så mycket att välja på.



Annars sitter jag här och myser med mina gamla favoriter. Jag som hade lämnat den gamla musiken bakom mig med allt annat. Old habits die hard och så vidare. Hakuna matata liksom. Det funkade inte. Fast det är skillnad att lyssna hemma och till och från skolan. Så jag kan lyssna på min älskade brittiska pojkbandspop (måste tillägga att de har även riktigt äckligt betydelsefull musik också, inte bara typisk brittisk pojkbandspop, för er som inte har koll) ifred. Det är awesome. Sen ska jag lyssna på Pocahontas-soundtracket som Amanda gav mig :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback