Lords of Dogtown & söndags-TV.

Hiho, igår tittade jag på Lords of Dogtown.  Nästan alla jag hört som sett den tycker att den är asbra osv. Jag kände lite... "men åh, en liten cool skate gangsterfilm, eller vadå?". Ops, de hade rätt. Fy fan vilken skön film. Den var rolig och fett coolt filmad, där bakom de som skejtar (ni fattar, right?). Ja, jag tyckte i alla fall att den var skitbra. Hahahhah, Heath Ledger. Han hade så mysig roll. Shit. ><' Och sedan så visste jag ju att Johnny Knoxville var med, men inte fan hittade jag honom. Konsitgt, han var typ ett rikt äckel med blond hår och pimp-skägg och allt. Jag såg verkligen inte det, hahaha. Och han som spelade Jay påminde mig om Leonardo DiCaprio, lol. Och han, Stacy (ja, han såg ut som en liten brud också) påminde mig om någon. Jag vet inte riktigt. Men ja, som sagt: awesome movie. Jag har lust att se den igen.

Btw, hela filmen påminde mig om en viss person. Välkomna att gissa vem.





Yes, och ikväll blir det att se One Tree Hill ( I LOVE SUNDAYS, DUDE!) och Gossip Girl, förmodligen med Emma.

- Byebye.

 


Kommentarer
Postat av: maggot

gossip girl?!?!?!? Annicka.....porque?

2008-11-03 @ 16:25:39
Postat av: moberg

HAHAH! fan vad ful Emile Hirsh är som bloond! lolol

Postat av: gul bil

Amanda, .... jag vet inte ens vad porque betyder.



och inte heller hur fan snubben ser ut som brunett, höhööhöhö

2008-11-05 @ 13:18:40
URL: http://hemsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback