Att fly är tidsfördriv. (en lista helt enkelt)

Vilka är ditt favoritpar skor? Några av mina converse.. fast som sagt, så är jag lite nyförälskad i mina vinterskor.
Vad gör du? Undviker att göra en bokrecension på engelska, även om det är rätt skoj.
När drack du sprit senast? ...
Har du lugg? Ja, jag har ju det.
Fest eller slacking? Slacking, haha.
Gillar du sport? Bara att titta på. Gillar inte att bli svettig.
Vill du ha barn? Ja!
Vilka språk kan du? Svenska och engelska. Alldeles för lite franska för att ha läst i 4 år.  Y un poco español!
Borde man röka på pubar? Nej. *puke*
Är du stolt över ditt liv? Wot? Nej, inte överdrivet i alla fall.
Vilken låt lyssnade du på senast? Wolfmother - Joker and the Thief.
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Ojojoj. Alla? Nej men typ London och San Francisco kanske.
Har du något djur? Nej, tyvärr. Jag vill ha ._.
Har du några trummor?
Nej.
Tittar du mkt på tv? Mycket mindre än förut, men ja kanske.
Har du varit med i lokaltidningen? Ja, hahaha. Bålstabladet när jag var typ 6 år och i någon annan weird tidning när det var någon skit i slottsskolan, lol.
Vad kostar det du har på dig? Ganska lite.
Vilken färg har dina väggar? Gråvita.
Vad gör du när du inte kan sova? Blir arg eller stirrar och tänker.
Har du duschat idag? Yes.
Vad gör du om ett år? Har höstlov! :D
Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Sällan och ibland.
Brukar du svära mycket? Tyvärr.
Bästa fikat? Vet inte.
Det dyraste du äger?
Min mp3 eller mobil. Dvd:n kanske. JAG VET INTE
Favoritpålägg? Apelsinmarmelad är överdrivet gott ibland. Men det är olika.
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Mörkblå.
Vad lyssnar du på just nu? Jimmy Eat World - Here It Goes, samt tennis på tvn...
Vad åt du senast? En bit köpt sockerkaka. (hur gott som helst)
Hårfärg? Mörkbrunt
Favoritmånad? Vet inte. Sommarmånaderna.
Favoritdag? Alla lediga. Men söndag är awesome, One Tree Hill!
Choklad eller vanilj? Choklad.
Vad har du för färg på tandborsten? En rödvit och en blåvit. (Ja, jag har två)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback