Det är ok om jag dör nu. Då slipper jag vara medveten om en möjlighet.

Jag vill självklart veta. Men om det är så.. alltså oj. Då kommer jag ångra mig, ångra mig, ångra mig. Typ redan. Jag skyller inte på någon alltså. Men det känns så förbannat förbannat FÖRBANNAT.. förjävligt. Jag orkar inte. Jag orkar inte. Hur ska jag orka? Jag mår illa. Jag vill spy. Spy upp allt jag känner. Tänk om jag kunde det. Oj, sådan befrielse. Tänk om man kunde spy upp det, så att man slipper. Jag skakar. Rösten är ostabil. Jag vill gråta tills jag svimmar av och inte vaknar mer. Rädda mig. Hur du vill. Bara.. kom och rädda mig nu  för fan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med dig, om man ändå kunde spy upp allt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback