Det är otroligt hur jag kan tycka att dessa listor är så underhållande.

ALLMÄNT...

Namn: Ni kan få kalla mig... anka.
Piercingar: nej.
Tatueringar: nej, men jag skulle faktiskt vilja ha.
Längd: 1,65 kanske.
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Mörkbrunt
Är du kär i någon: sådana frågor besvaras inte längre.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja och nej. Det är långt till skolan men nära till Amanda och Emma :) hihi
Tänker du på självmord: Inte så.
Tycker andra att du är attraktiv: Det vet jag inte och jag vill inte veta.
Vilket shampoo använder du: Head and shoulders, höh
Vilken parfym använder du: Ingen. Prosit.
Vad är du rädd för: spindlar.
Gillar du att tvätta: Ja, det är så oerhört trevligt.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja, asroligt.


SENASTE...

Film du hyrde: Ingen aning. Jag hyr inte, men jag vet inte när någon annan gjorde det heller haha.
Film du köpte: Afrikas Drottning , På västfronten intet nytt  och Drakarnas rike.
Låten du lyssnade på: Stevie Wonder - I Just Called To Say I love You. (radio, haha. men den är trevlig)
Låten du hade på hjärnan: Samma tror jag..
Låten du laddade ner: Minns inte. Någon från OTH.
Personen du ringde: Emma
TV program du tittade på: Typ, Vem Vet Mest, haha.
Personen du tänkte på: Emma.


FAVORIT...

Mat: Olika..
Låt: Olika hela tiden, men kanske A lack of Colour  med Death Cab och The Verve Pipe med Freshmen.
Sak att göra: Olika vad fan.
Sport: Vet inte..
Dryck: Iste är gott. Men Dr Pepper, hahaha.
Kläder: Eh.. mina pyjamasbrallor och pappas grå tjocktröja som typ är i min ägo.
Film: Men ofta man kan säga det. Lilo & Stich äger.
Bil: Jag har sedan jag varit liten velat haft en Mercedes, hahaha.


ANTAL...

Gånger du varit kär: En, om man inte räknar kändiskär, hahahahah.
Gånger ditt hjärta brustit: åh, mitt hjärta brister om och om igen.
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen förmodar jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: En hoppas jag..
Ärr du har på kroppen: 6 som jag kan komma på nu..


SENASTE...

Bok du läste: Ett Ufo Gör Entré - Jonas Gardell. Lite mindre än halva kvar på Tina Turners självbiografi.
Personen du fick mail av: SF är kanske ingen person. Så Linda.
Personen du fick brev av: Brev? Oj. Den enda som skickar brev till mig nuförtiden är min syster.
Personen du fick sms av: Emma.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår?


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Gått upp vid halv 8 för att åka till Uppsala med min far. Stannade även på IKEA och Skopunkten.
Var det kul: Tidsmässigt; hell no. I övrigt; Ok.
Hur tidigt stiger du upp: Mellan 6 och 7 på vardagar, annars kanske mellan 8 och 10
Gillar du att slåss: Ja, en stor passion här i livet. Lite sadistvarning.
Vad ska du göra ikväll: Äta mat och kolla på film tror jag. Kanske baka om jag inte gör det i eftermiddag.

Är du seriös: 50-50
Vad är du allergisk mot: Katt, björk och timotej. Men jag reagerar egentligen på allt pollen. Och parfym och damm.
Var har du ont: Nacken och i min sovande fot.
Använder du hårspray: Jo, tyvärr.
Kan du stå på händer: Inte länge.
Favoritserie: One Tree Hill, Heroes och Grey's Anatomy.

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Båda. men inte tillsammans, duuuh.
Gillar du ketchup: Ja.
Är du glad nu: Inte överdrivet. Lagom kanske.
Var du glad igår: Lite.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, faktiskt. Eller typ. Hah.
Vad dansar du till: I don't dance.
Stockholm är: Sveriges huvudstad. och smutsigt.
Göteborg är: en stad där folk tror att alla heter Glenn.
Kan du sjunga: Alla som inte är stumma kan sjunga.
Mer värt än guld: inte silver?
Spaghetti eller makaroner: olika. Men kanske spaghetti då..
Ett land jag helst vill besöka: Helst? oj. Eh, USA eller Storbritannien kanske.
Ska bli skoj: att få sommarlov om hundra år.
Ska inte bli skoj: att börja skolan igen på måndag.
Sparar till: massor med onödiga saker och sedan julklappar kanske. Men egentligen sparar jag ju inte alls ännu ><'
Väntar på: Söndag, för då är det OTH!
Pålägg som gäller: Marmelad, haha.
Dagens dryck: En god dryck? Ingen. Men jag har druckit hallon och något annat te som smakade varm saft.

Nej, nu är det ju slut...


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tittar också på Vem vet mest, haha XD

Postat av: gul bil

haha, vi blir så allmänbildade du och jag :D

2008-11-01 @ 11:29:11
URL: http://hemsk.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ja ^^

2008-11-02 @ 15:59:42
URL: http://inloveanddeath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback