En vilja, flera viljor. Uppgivenhet.

Så mycket jag vill. Så mycket jag inte kan. Jag ger upp. I surrender. Hands up, no crap. Just shoot. But where'd you learn to shoot your gun so straight?


Kräkas tills jag är tom. Skrika tills jag är hes. Slå tills jag är blodig. Springa tills jag är borta. Skriva tills jag är paralyserad. Gråta tills jag är blin..

men vänta! Jaaa, jag vet, min otroliga humor har jag behållt i alla fall. Men den lilla uns av självkänsla jag byggt upp och tilliten är borta.

Ja, en klar, five more to go.  OBS! Avvikelser i listans ordning kan förekomma.

- Så om ni ursäkta mig, jag har en klump som förhindrar min knappt förekommande andning.




















MEDDELANDE TILL MIN VÄN: Rättvisa och ödmjukhet. Förjävla brutala ord. De krossar ju totalt. Don't they?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback