Lejonkungen & Casanova.

I söndags såg ju Amanda och jag Lejonkungen.  Det var ju lika bra som alltid. Bäst helt enkelt. Vi kom fram till att såna här Disney-klassiker aldrig kommer att komma på nytt. De innehåller verkligen bra skit. Och musiken är inte illa heller. Shit. Awesome.




Och idag (denna underbara studiedag) så kände jag att jag verkligen ville se en film. Pappa dissade mig på Den Siste Samurajen,  den enda filmen jag hade på hårddisken som han kunde tänka sig att se. Istället blev det Casanova.  Ojojoj. Nu är det kört. Jag kan inte förmå mig att ta bort den från hårddisken. Den var för bra för det. Jag är typ kär i filmen. God. Jag tyckte verkligen att den var jättebra. Älskar miljön och allt det där. Och så var det lite ganska rolig, haha. Fett fult, men ja. Jag gillade den. Och det var väldigt mycket som hände tyckte jag. Ojojoj. Flera gånger låg jag där och tänkte, SHIT. Haha. Well well, hur bra som helst typ. Mhmmm. WAH!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback