Lite ganska så jättekonstiga mobilbilder.

Igår lektes det visst lite med min mobil på lektionstid och efteråt när vi fikade, så jag tänkte att jag lika gärna kunde lägga upp dessa fuligheter, haha.



Men titta, då kan jag även slänga in lite bilder som jag haft på min mobil i typ en månad. Tjoho. Och hej.



(Den sista lappen satt på min mobil när jag fick tillbaks den efter reparationen (stavning?!). Jag *Sony Ericsson-märke* återföreningar. Och sedan om hur den har saknat mig. Mobilen alltså. Gulligt. )

- Mycket intressant. MOrsning.


Idas misslyckade försök till att använda panoramaeffekten.
Jag tror att hon missuppfattade användnngsområdet ><'
Eller så är jag lika dum som jag ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback