Solen sken. Men sedan blev det jävligt mörkt.

Orkar jag slänga in några bilder från igår? Jo, jag tvingar mig väl till det, bara för att det var lite mysigt. För mysigt var det, även fast jag spoilade allting. Min sömn gick också åt helvete. Tog alldeles för lång tid att somna. Vaknade sedan halv sju. Men så går det. Skyller som sagt inte på någon. Eller. Ja. Alltså. Det var väl bra kanske att få veta. Även om det är det enda jag tänker på. Har en stor klump i halsen, och en ännu större i magen. Om det bara kunde sluta nu.





I don't need a better thing, I'd settle for less.
It's another thing for me,I just have to wander through this world alone.
Stop before you fall into the hole that I have dug here.
Rest even as you are starting to feel the way I used to.
I don't need a better thing, just to sound confused.
Don't talk about everyone, I am not amused by you.
'Cause I'm gonna lose you, yes I'm gonna lose you.
If I'm gonna lose you. 'Cause I'm gonna lose you,
Yes I'm gonna lose you. If I'm gonna lose you,
I'll lose you now for good.


Det var den jag satt och tänkte på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback