Tillfällig lycka.

Jag är faktiskt på underbart humör just nu. Imorse gick jag i min hurtighet upp vid kvart i åtta. Morgonen gick sådär seeegt för att jag kände mig helt borta. Kanske deprimerad efter attacken mot min lugg som jag genomförde igårkväll. Anyways så plingade jag en signal till Frida W som tänkte åka till Barkarby, så jag hakade på. Hon skulle shoppa lite stuff så vi drev omkring där bland parkeringarna och affärerna. En satans massa shopping kändes det som att det blev om man räknar båda vårat, haha. Men jag köpte i alla fall tre filmer på Siba (för 99 kr!!!!) och så hittade vi båda en jackaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Jag ville ha deeeeeeeeeeen. Men den kostadeeeee och jag hörde min pappas röst i bakhuvdeeeet. MEN JAG SKA KÖPA DEN, BESTÄMDE VI (typ pappa och jag) SÅ JAG ÄR HAPPY HAPPY. Men bäst av allt; jag har köpt ett par vinter(?)skor som jag älskar. Så jag är lycklig. Vem kunde tro att jag skulle hitta ett par som jag tyckte om, som inte var de jag sett innan och kostat 999 satans perkele kronor. Inte jag i alla fall. Och dessa var mycket finare :):):):) SÅ just nu känner jag mig glad. Så det gör inget att det ser ut som att Beatles hade en femte medlem. Så tack Frida för att du skulle iväg idag ><'

(vad ytlig jag känner mig) Men nu fattas bara en Francescas Giacomo. (Det krävs en ytterst liten kunskap om filmen Casanova och någorlunda kopplingsförmåga för att förstå.)

- Tjejmiddag hos Frida Mo imorgon. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback