Tjejmiddag på ett halvt höstlov.

Men neeeej, nu har mer än halva höstlovet gått. Vad deprimerande. Fy. Men lite har jag ju gjort i alla fall.. Igår var det tjejmiddag hos Frida Mo med några från klassen och några av Frida Mos vänner. Det var trevligt. Jag sov där också, vi såg på film och pratade. Idag åkte vi till stan där jag inte fann min jacka i den rätta storleken och fikade med en jävla massa nyttigt bajs från hemköp och juice från cafét (som vi därför inte fick sitta kvar längre. vi hade med oss annat och blabla. gubbjävel!). För er som undrar så smakar såna där äppelchips inte najs. Så lite har man ju ändå gjort. Har ju trots allt en torsdag, en fredag, en lördag och en söndag kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback