Lifehouse - Whatever it takes.

*edit*

Jävlar, jävlar, jävlar. Hur jobbigt som helst. Min hjärna slår verkligen knut på sig själv. Jag känner mig paralyserad. Helt lamslagen. Vet inte vad jag håller på med. Allt som jag hör vänder jag till något jobbigt. Och så har jag knappt tänkt andra tankar de senaste dagarna. Jag blir galen. Låser in mig själv i mig själv nu. Släpp ut mig?


Först tänkte jag bara skriva refrängen. Sedan blev det bridge/stick också. Men vid närmare eftertanke så blev det versen också. Men nej, verserna! Och varför då inte bara peta in hela klippen med en video? (Jag behöver socker)



- Och nu är det ok att jag vill lägga mig och verkligen dö dö dö en stund, så där. Mors.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min enkla bloggtävling som avslutas i morgon!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-15 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback