Humörsvängningar och två födelsedagsbarn.

Det är mysigt att åka buss på kvällen. Inte pendel dock, man sitter inte lika bra och så är det inte lika mörkt. Men i bussen är det bra. Asjobbigt att kliva av sen, men det är värt det. Fast jag tycker att det kan vara lite deprimerande också. Eller ja, det kan bero på att jag lyssnar så intensivt på musiken som spelas i mina hörlurar. Men ändå! Okej, jag ska inte tjata om musik nu igen. Jag ville bara komma in på att jag är så satans lättpåverkad (igen), för det är så sjukt. Sjukt sant och sjukt irriterande. Att man på en sekund kan bli på annat humör är inte något man vinner på. Det uppfattas nog bara som jättejättejättekonstigt och drygt. Men ja, jag kan ju alltid försöka att inte, men icke att det är enkelt.

Som idag. Ok, var astrött från det att jag vaknade men jag var inte såhär ledsen eller arg eller så. Pendel hem. Musik. Inte glad. Ojojoj. Sitter där och lyssnar på min lugna spellista för att jag som sagt är trött och vill chilla öronen (?). Men ja, på vägen hem från bussen lyssnar jag på min älskade MIck Jagger och Old Habits Die Hard.  Vad jag blev.. befriad. Helt underbar. Väl hemma är jag då lite trött och ja.

Men sedan, då jävlar blev jag på underbart humör nästan, haha. Jag ringde nämligen en viss Johan som fyller år idag! Det var sådär trevligt, så jag var på bra humör efteråt. Hihi. Se, lättpåverkad till tusen. Anyways, grattis på Johan!


En skoklosterunges glömda tröja och BÄSTA VÄNNER!!!!!!! hihihihihihi


Och grattis till Céline i efterskott (26 okt(, som jag lovat att jag skulle lägga upp en TREVLIG bild på, hihi.


Ja, jag tycker faktiskt att den är jättesöt ^^ Och så tog jag med förre årets födelsedagsbild på samma kvinna, höööh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback