One Tree Hill makes me want to.. AAAAH

En annan såg ju då självklart One Tree Hill. Jag fattar inte hur ett tv-program kan vara så bra. (Ja, jag vet att det finns de som typ vill giljotinera mig just nu, men fuck off, OK?). Det känns som ett stort spjut som träffar rakt i hjärtat på mig när slutscenerna kommer.

Because at the end when you're looking back instead of forward you wanna believe that you made the most of what life gave you. You wanna believe that you're leaving something good behind. You want it all to have mattered.


Jag menar; HALLÅ?! Eller va?


Helen Ward.





Men nu så känns det inte lika.. jag vet inte. Inget  
Dream Catch me med Newton Faulkner för tillfället i alla fall. Saker hinner förändras på en dag. På en minut. Sad to say. Så brutalt, från insidan sett alltså. Sad to say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback