Nytt och fräscht med musik och kväljningar.

Jag är inte så glad. Jag är nedstämd. Hah. Jag nästan hatar musik just nu. Jag blir så nedstämd. Det är ju nytt också. Musiken alltså. (Tacka Hannes för Chilirec-beroendet). Ny musik. Blir lite betagen. Blir lite arg. Lite nedstämd. Hmm. I dunno really. Jag blir arg på musiken. Kan jag inte få ha mina tankar ifred, utan att det kommer texter i vacker melodi osv inseglandes i mina öron? Det är ju jobbigt. Jobbigt.  Det känns som att jag blir manipulerad. På något sätt. Musiken antingen förstärker det jag känner, eller så skapar det helt nya idiotiska tankar. Helvete. Men den gamla musiken bajsar jag verkligen på ett tag framöver. Ojoj. Ojoj.

Tillexempel kan jag nu hata Lifehouse, som egentligen är pretty awesome. Broken.  Bite me, dude.



Jaja, nu ska jag väl gå och tänka på hur gärna jag skulle vilja spy i några timmar i sträck om det nu skulle hjälpa mot illamåendet jag känner nästan konstant samtidigt som jag hör dessa klingande låtar spelas om och om igen i mitt huvud. Borde väl plugga, men det har man ju inte tid med vafan.

- Ha en sådan otroligt trevlig kväll. Inspiration, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Josefine

I know what it feels like...

2008-10-17 @ 18:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback