Pay It Forward, Little Man, Patrik 1,5 & Ace Ventura.

Mja, har ju då sett några filmer de senaste veckorna. Har något inom mig som tvingar mig att skriva om dem.

Skicka Vidare
  (eller Pay it forward). Den var bra. Alltså, det var fortfarande något som fick mig att tveka. Men den var ju inte dålig. Själva grejen med filmen var rätt häftig. Men på något sätt så kändes den lite.. långtråkig? Jag vet inte. För mycket om läraren och mamman tror jag. Hahah, Amanda, James Caviezel är hobo här med! ><' Frida W, din favoritfilm om jag inte minns fel? ^__^


Hos Amanda såg jag Little Man. Åh herregud. Hahahaha. Det var ju inte direkt en film jag skulle sett självmant sådär, men det är kul att se såna med andra typ. Ja, hahaha, fan vilken ful jävel alltså. Och det är ju tur att de, Wayans bla bla inte är så lika. Men allvarligt, den var rätt rolig, även om den var hur ful och orealistisk som en film bara kan bli. 



Jag och Emma var på bio förra veckan. Vi såg Patrik 1,5, och jag tyckte att den var skitbra faktiskt. Jag är egentligen ganska jätteantisvenska filmer, men denna var ju en helt annan grej. Jag skrattade asmycket, och ojojojoj, ni skulle sett Emma, hahaha. "Men Patrik!!!" Hon dog. Och han var ju hur söt som helst som homosexuell. Shiat, överdriver jag när jag tycker att filmen var "SÅHÄR BRA"?


Varför hittar jag bara två olika bilder?


Och nu ikväll så såg jag Ace Ventura - den galoperande detektiven. Omg. Bara för att Amanda bad mig, haha. Jag skulle ge den två reklamer, men faktiskt så såg jag hela även om jag gått och sagt att jag verkligen inte vill se dem. Jag är inte riktigt för sådan överdriven humor. Men ja, jag vet inte om det var för att jag hade massa positiva tankar om den i huvudet från Amanda, men jag skrattade rätt mycket. Åh gud. Ja, jag skrattade allt. HAHAHAHHA, just det. På mentalstället, när han smällde huvudet i den där pallen, shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit vad jag garvade. Roligaste scenen, lätt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Präcis...xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback