Heroes freak.

Ja, jag vet att jag borde typ läsa de där sidorna om integritet osv men fan. Jag pallar inte. Crap. Åh. Nej. Jag sitter bara här och längtar tills klockan är nio, för då börjar andra säsongen av Heroes!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D Malin och jag, hihihi. Även fast hon redan har sett skiten typ ^^ Sedan ska jag nog kolla på Idol innan.

Well, i princip ville jag bara få lägga in en bild från Heroes, hahaha. LOL!

HAHAHHA, JAG ÄLSKAR HIRO! SÅ SÖÖÖÖÖT! Jag kan seriöst börja gråta för att är så gullig ><'  Titta, nu ska jag lägga upp bilder på honom, hahahhaa.

  

Haha, kvalitetsbilder for the win. Jaja. Måste äta någon, sedan kanske göra samhällskunskapen och sedan tv sedan ska jag lätt slagga vid tio. Fett skönt!

- * vet inte hur man säger hej då på spanska..... Hóla då!*

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Adios

2008-09-06 @ 15:05:20
Postat av: gul bil

tackar. jag insåg det sedan faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback