Höstbröllop.

Jag har så förbannat ont i ryggen efter igår. Jag, Linda, Anna och Simon jobbade nämligen på ett bröllop. Jennys mans systers bröllop. Vi välkomnade gästerna på festen, hängde upp jackor, serverade champagne och annan dricka, fyllde på buffén osv. Snacka om hard work. I nästan tolv timmar var vi där. Frivilligt ställde vi upp, men vi fick betalt i alla fall till slut. Snacka om att det var stressigt mellan varven. Aslitet kök där vi skulle få plats med alla mat. Fötterna värke som sjutton. Det blev lite glest med mat mellan frukost och middagstid. Tårtan var den godaste jag ätit i hela mitt liv. Hur som helst var ändå en rolig grej att ha gjort!

Vi glömde att ta bild på våra fina kläder. Vi alla hade vit skjorta (shorta, ahahahahha), svart väst, svarta byxor och en orange scarf (temat var orange, typ till hösten). Fett synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback