Jimmy Jansson.

När jag lagade mat lyssnade jag på en av många gamla idoler, hahahhaha. JIMMY JANSSON FOR THE WIN! Faktiskt så var Anna och jag typ kära i honom när jag gick i vilken klass då? Ja du, jag vill inte ens gissa. Men det var ett bra tag sedan. Det var typ den perioden i mitt liv då jag fick skivan och posters av min bror, för att han känner honom. (Fett coolt, jag vet). Ja, men jag började sjunga på en låt med honom när jag tvättade händerna, så jag grävde lite bakom de nyare skivorna et voilà! (nej, jag har glömt bort all franska typ). Så roligt att man kan alla låtar efter hundra år. Asmysigt. Jag kan beskriva skivan med följande ord: shalala, shanana, förälskelse & upprepning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback