Mamma Mia!

Jag sa nog aldrig att jag såg Mamma Mia!  med Linda och Yvonne förra veckan... Hur som helst så tyckte jag verkligen att den var jättebra. Jag fick en varm känsla av den och det gick hur fort som helst! När de dansade, sjöng och allting. Miljön var så mysig, jag önskade verkligen att jag var där, med i filmen! Jag blev verkligen glad av att se den och så ledsen att den tog slut så fort (precis som musikalen på Cirkus för typ mer än två år sedan). Vi ville verkligen inte gå där ifrån, och de hade redan sett den två gånger, haha!

Jag måste dock hålla med Linda om att Pierce Brosnan sjöng.. jag vet inte vad. Inte vackert. Konstigt tyckte jag att det lät. Det skiljde sig så pass mycket från alla andra så det blev fett skumt. Dessutom var det en pina att se honom göra det också. Men annars tyckte jag att han passade i rollen som Sam.

Hon, Amanda någonting, som spelar Sofie, hon sjöng nog vackrast. Men jag måste säga att Meryl Streep passade bättre än vad jag trodde. Dock så tyckte jag att när de mimade och sjöng i hela filmen igenom så såg det inte särskilt... trovärdigt ut? Jag vet inte. Men jag är absolut inte besviken! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback