Söndagssvull och bilder på 9a & 9b.

Ohoy mate.

Det är så här att jag inte riktigt minns vad jag skulle skriva. Så ja. Jo, nu haha. Jag träffade ju förfan Amanda i söndags. Jag gled dit och bl a så fick jag äntligen de efterlängtade fotona från avslutningsmiddagen, skolavslutningen och balen! Asroligt jao. Uhm. Jo, vi spelade självfallet GH (2) och Amanda och Stoffe tyckte att jag hade blivit bättre (a) (jag visste att de där 9 timmarna i Värmland skulle vart till någon nytta... LoL.)

Japp. Efteråt så åkte Viktor och jag hem till mig och åt stuff som var kvar efter pappas födelsedagsfirande. Hälften är fan kvar fortfarande typ ><'

What else? Jo, jag sov i Bromma yesterday. Tjänar typ sådär 1 timme och 20 min eller så. Dock hade vi idrottsdag på Gärdet (?) idag. It sucked och jag kände mig inte så himla taggad. Efter typ en halvtimme eller nått så drog jag och Lahiza därifrån, hahaha. Kebabpizza...........*drool*



 
                 

- Hej! (överdos av Metro typ. Då ser man ut som på följande bild)


HAHAHAHHAHAHA!!!! *sälögon*

Kommentarer
Postat av: maggot

what the hell.

2008-09-03 @ 19:01:50
Postat av: gul bil

say whaaaaaaaaaaaaaaaaaat? vad whatahellar du om va? VA?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback