Den onde + den gode = den fule.

Vilken fantasifull rubrik.


Såhär ligger det till, era små jordbor: Amanda sov hos mig igår! Jisses vad jag hade sett fram emot det under dagen. Annars brukar det vara så att jag alltid är rätt trött, men inte denna gång. Hela dagen hade jag varit halvt speedad i skolan osv. Betedde mig säkert som en idiot, haha.

Anyways så såg vi på film, käkade kebab och frukt (och chips till frukosten), slumrade, kollade på massor med bilder, tog roliga bilder (haha, bara för att jag sa att vi aldrig brukade ta några bilder så där när vi sågs. Och jag lovar, dessa är bland de fulaste jag sett på väldigt länge alltså) och låg och pratade i timmar. Det är helt underbart att prata med Amanda! Och eftersom att vi inte kan gå till vårat place längre så har vi extremt mycket att ta igen varje gång känns det som :)

Så nu sitter jag här. Jag lyssnar på bandit (bara för att pratade om att vi inte gjort det på länge osv) och funderar på om jag ska slänga upp några av bilderna. Men det är väl nästan självklart, eller hur? Jag vore inte klok som i vanliga fall annars! Hahahaha.

Jag kommer förmodligen behöva fly landet efter detta. Antingen för att jag inser att möjligheten finns att någon faktiskt läser min blogg. Eller för att Amanda kanske vill strypa mig. Well well. Jag har alltid velat haft min bild ovanför ordet WANTED.  Fett awesome.

     

- Amanicka is the shit!

  

Kommentarer
Postat av: maggot

ohhhh herre GUD!! ANNICKA....you better run.

2008-09-07 @ 21:46:20
Postat av: gul bil

wot? båda vi är ju fan assxiga, dude!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback