Kortfattat: en härlig dag + en lista.



Härlig dag då jag pratade med telefon med en kär vän som var påväg till Berlin. Härlig dag då jag lyssnade på Maia Hirasawa helt ensam i lägenheten. Härlig dag då jag med rätta kunde använda min somriga sjal. Härlig dag då jag fick en suplajs och träffade en kär vän på bussen. Härlig dag då jag umgicks med två kära vänner som jag inte träffar tillräckligt mycket. Härlig dag då jag provade den nya noggerglassen med mint. Härlig dag då jag äntligen fick arslet ur vagnen och klippte mig. Härlig dag då jag bara fick se en massa bekanta ansikten från förr. Härlig dag då jag bestämt att umgås med kära vänner de närmsta två dagarna.



- Ny frisyr och oändligt djupa näsborrar.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Bokade klipptid.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Duschade
Vad gjorde du för 15 min sedan: pratade med jesper om snor.
Det sista du sa högt: god natt.
Det senaste någon sa till dig: natti natti
Vad har du druckit idag: vatten, festis, mjölk, te.
Vad var det senaste du åt: yoghurt.
Vad var det senaste du köpte: en festis (på johan glans vis)
Vad är det för färg på din ytterdörr: "vit"
Vad är det för väder hos dig nu: stjärnklart eller kanske lite molnigt. natt är nog inget väder.
Godaste glassmaken: för svårt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: pessimisten säger nej.
Sover du tungt: ibland.
Drömmer du mardrömmar: ja, typ kommer försent jämt i drömmarna och alla blir arga.
Trivs du med ditt jobb: har inget.
Favoritklädsel: jaaaaaaaag klär, jag klär av mig naaaaken. nej, men en stor t-shirt och pyjamasbyxor. yes.
Favoritlåt just nu: Oj. vet inte. "Anna" med Hello Saferide kanske.
Vad ser du om du tittar till höger: en elvisljuslykta.
Vad gör dig glad just nu: Att jag hade en bra dag, mitt te är gott och jag ska ha det bra imorgon.
Vad ska du göra härnäst: lyssna på Bon Iver.
Höger eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: lyckligt utmattad.
Favoritgodis: olika .
Kläder just nu: 100 år gamla, ärvda avklippta mjukisar och en laxrosa lofsdalentröja.
Sommarplaner: peace and love, gotland, ungdomsutbyte.
Hur många kuddar sover du med: två
Spelar du något instrument: nej inte egentligen.
Morgon eller nattmänniska: oftast morgon.
Vad är viktigast för dig: Att ha något eller någon att tycka om.
Är du kittlig: här och där.
Snarkar du: inte ofta i så fall.
Stjärntecken: tvilling
Äckligaste insekten: spindel. om det nu verkligen räknas som insekt.
Stökigt eller välstädat: välstädat i mitt rum, annars får jag panik. hos andra givar jag not the fuck.
Längtar du mest efter just nu: morgondagen och sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback