Upptagen med att trycka på play. Bon Iver, Timo Räisänen & Maia Hirasawa.

Ja, klagomål om att jag uppdaterar poorly uppstår inte ofta. Tänker skylla på att jag har varit upptagen med... med... eh... mitt liv. Bland annat. Till exempel så har jag lyssnat på schivor, vilket är roligt ja. Har en tendens att inte orka byta heller, så jag spelar bara en och samma om och om igen. Fiffgt ja. Jaaa. Älskade Bon Iver, som kommer till Way Out West (vilket jag är för pank och ungdomsutbytesupptagen för att åka till), har ett album a la muy bien. For Emma, Forever Ago . Muy bien, muy bien. Speciellt. Vackert. Sedan fick jag ett efterlyst tips av en viss Jespére om Timo Räisänens , som även han kommer till Way Out West, coveralbum ...And then there was Timo . Tackar för det, den var super. Lyssnar på den just nu, hehehehe. Mariah Carey och sedan Sugarbabes låtar är en miljon gånger bättre typ med honom. Wah. Men det finns så många som är så. Hej hej. Just det, så var det Maia Hirasawas nyversion av Though I'm Just Me  är superhärlig, för då innehåller den även The Worrying Kind . Hon gör den så bra. However, det kändes asbra att lyssna på den på påsklovet när jag var mitt lyckligaste jag där i vårsol, godisregn och människomoln. Jag blev bara gladare av den. Jag får lust att hoppa runt i cirklar.



Kommentarer
Postat av: moberg

åh jag är kär i dig med annicka!

och du måste skicka lite musik till mig fan.

Postat av: moberg

aha, jag skrev typ en kommentar men den syns inte. eller så får du två.

men jag skrev som svar på din kommentar på min "åh, jag är kär i dig med annicka!" och typ. skicka musik kvinna.

2009-04-23 @ 22:03:33
URL: http://themoberg.blogg.se/
Postat av: moberg

och nu kom det andra upp. så du kommer ha fått 3 kommentarer av mig. coolt. älska spam.<3

2009-04-23 @ 22:04:43
URL: http://themoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback