Umgängesfrukost & ridning.



Frida snilleblixtade och i tisdags gick jag upp supertidigt för att flyga till henne och äta frukost med människorna som syns på bild. Oerhört najs. Tänk om man kunde göra det jämt... då skulle jag vara lycklig jämt. Jämt, jämt. Jaja, vi såg på Nile City och spelade NHL på Fridámos rosa playstation och även lite frågesport. Se Hannes koncentrationsställning during NHL. Fnizz. Ja, sedan promenerade vi i Långbroparken och satt utanför skolan som varit ett mentalsjukhus. Fint var det i alla fall. Sedan åt vi mazariner också, innan Hannes lämnade oss för sina riktiga vänner då, och sedan Ida. Så för Jespére, Fridámo och mig blev det mer mys, svull, Glenn Killing som jag inte kan stava till, House, Scrubs, pratpratprat, "sömn", Svampbob, Knight rider (HASSELHOFF, JAAAAAAAAAAAAAA <333333) och så va. You shall all regret that you weren't there.

Sprang därifrån följande morgon för att göra följande på Ingarö (ännu mer avlägset än Värmdö):



Efter pizza drypande av fett på ett inte välinträtt ställe där vid stallet hos Bonden så red vi. Först borstande och ryktande. KRATTANDE, HAHAH. Sedan fick n00ben rida i paddocken (?). Travande,woho! Pain... Sedan ut i landskapet. Jävligt läskigt att ta sig ner. Ida var skillad. Trav och galopp alldeles själv. Muy bien, hon som tidigare har ridit. Sedan så red jag själv i lådan,ahahaha! :D Mocka bajsbajsbajs. Kratta hovar lite mer.... Kaos i brallan när jag hade glömt mobilen, vilket jag upptäckte tre buss-stationer senare. Vi liftade och sprang oss svettigare än svettiga. Det var riktigt roligt att rida!

- God natt, jag avlider av trötthet.


Några av de bästa människorna jag någonsin  har känt, känner och kommer att känna.


Kommentarer
Postat av: Sofia

du red riktigt bra annicka. muy bien. see ya. nu blev jag sentimental. Undrar vad det heter på engelska? sentimental. troligen. ha det bäst!

2009-04-10 @ 17:03:04
Postat av: Malin

Haha, annicka du rider!! ;D

Postat av: moberg

åh, det var verkligen härligt. ett litet "crying moment" over här in waxholm. we have to do it again.

glen killing eller glenn jag tror inte det är någon skillnad.

2009-04-11 @ 13:33:28
URL: http://themoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback