Vadå vår? Igår var det sommar!



En fredag med idrott där jag på okänt vis sträckte ljumsken och Fridámos spräcktes av bebismaria. Efter det tröståts det på McDonalds. Vad var det som köptes tillsammans? Typ, tre glassar, två milkshake, tre cheeseburgare, tre små pommes, två stora och typ 5 vatten. Laugh out loud. Sedan for YO y Idáblom och Sennah hem till Fridámo för att mysa med musik och mer mat. Te och nutellakletate mariekex. Mums. Sedan tvingade vi henne att följa med till Bromma, där det på Lindas ungdomsgård skulle vara aukustisk kväll. Kommer dit för sent, eftersom att en tjejen var sjuk så hade alla gått. En pratglad snubbe kvar. Vi drack mer te och spelade kort. Men det var mysigt, tyckte jag. Hej då Frida Mo, hej Idas vänner och titta på lite Wildkids. Hem till Idáblom, äta i roligt kök, paxa fel sida av soffan (den korta) och sova. Vakna, uppuppupp tidigt, hej mataffär med blivande picnic och hej Rolandshovsparken och hej typ första människor att sitta där och hej sommar.

- Hej glad anka.

Kommentarer
Postat av: Blom

Det är intressant hur fina bilder du tar hela tiden...Och juste, Roland? He he he.

2009-04-26 @ 16:58:43
Postat av: anka

jag håller med. och juste, jag upptäckte det men pallade inte ändra haha. he he he.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback