Sammanfattning av sommar, skola och känslor.

Denna sommar har varit den bästa hittlis. Fantastiskt. Jag har kunnat umgås med de härliga människorna från förr; vänner, familj och bekanta samtidigt som jag har haft de nya vännerna också. Jag har umgåtts med härliga människor under min första festival och lämnat iväg en del av mig själv till de underbara människorna jag lärde känna på mitt första ungdomsutbyte. Jag har badat, paddlat (suttit i en) kanot, läst nästan fem böcker, sett cirka femtio filmer och gått upp tre kilo. Jag nämnde att det var den bästa sommaren någonsin va? Bra.

Hur som helst har jag också gått i skolan fyra dagar nu och det känns läskigt bra. Flertalet nya lärare och spännande ämnen gör allt mycket seriösare än förra året som var en bajsig version av högstadiet, ur ämnessyn.

Hör ni hur glad jag är? ÅH!!!!!!!

Så jag har egentligen ingen lust att skriva om att jag har sett Jafars Återkomst  och John Q  eller att jag har läst Alexander den store - Vid världens ände  och Spökflickan. Skiter nog i sånt ett tag framöver.

Åh, jag vill bara kramas och gråta glädjetårar.

Kommentarer
Postat av: Kim

kraaam :)

2009-08-28 @ 09:21:17
Postat av: anka

kram kiiiiiiiiiiiiiim :D:D::D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback