Samma lista som förra året.

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? banbrytande och delvis underbart.
Bättre än förra året? vågar säga... absolut
Har du träffat några nya vänner? ja
Isåfall vilka? de från ungdomsutbytet.
Någonting du aldrig kommer glömma om nollnio? peace and love och ungdomsytbytet och allt som hände då.
Har du flyttat under år nollnio? ja, till hässelby i maj.
Har du hittat en ny låt som du älskar? en? EN? try a million.
Isåfall vilken? kan väl slå till med The Girl av City and Colour.

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? till en början imaginary, senare... underbar, idiotisk, naiv och jävligt jobbig.
Har du varit kär? jo.
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? nej. (haha, "i mitt huvud")

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej tyvärr

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? småsaker. PETITESSER?
Isåfall vad? ...
Har du skämt ut dig? lena...................
Har du ljugit för en vän? tror inte det
Har du gjort något dumt mot en vän? ja.
Har en vän gjort något dumt mot dig? ja.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? klara södra gymnasium fortfarande.
Har någon varit elak mot dig på skolan?
Hatar du någon på din skola? hehe
Har du gjort något framsteg? hehe...............
Har du haft alla rätt på ett prov? nej det tror jag verkligen inte. eller kanske spanska.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? ja
Har du förlorat en vän? vill inte erkänna det isåfall.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej
Har du ljugit för en bästavän? nej
Har du haft en relation med en vän? nej

Blandade frågor,
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? var på festival, blev full, var på ungdomsutbyte, stack hemifrån.

2. Höll du några av dina nyårslöften? tror inte att jag hade något.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej

4. Dog någon som stod dig nära? nej

5. Vilka länder besökte du? inga

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? en viss någon och mental frihet.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 16 augusti.

8. Vad var din största framgång 2009? jag bet ifrån.

9. Största misstaget? åh.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nej. eller jag svimmade och slog i huvudet och mådde dåligt en vecka.

11. Bästa köpet? massa converse på second hand

12. Vad spenderade du mest pengar på? mat, godis, kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? vore ju sorgligt att säga nej.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Under ytan - Uno Svenningsson, Don't stop me now - Queen, This is the last time - Keane, The Girl - City and Colour.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lite båda, men jag hoppas väl att det var lite gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer? pratat ut.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? pratat ut.

18. Hur tillbringade du julen? med familjen i bromma.

19. Blev du kär i år? JÄVLA TJAT.

20. Hur många one night stands? hundra kanske.

21. Favoritprogram på TV? one tree hill. greys.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? hehe.

23. Bästa boken du läste i år? alexander den store trilogin kanske. jag vet inte.

24. Största musikaliska upptäckten? jag vet inte...........

25. Något du önskade dig och fick? nej

26. Något du önskade dig men inte fick?
pengar
27. Årets bästa film? alltid lilo och stitch eller vägen till eldorado.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? hade familj och vänner över.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? en resa till azorerna hade ju inte suttit fel.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? mainstream.

31. Vad fick dig att må bra? samma sak som fick mig att må dåligt.

32. Vilken kändis var du mest sugen på? kevin mckidd.

33. Vem saknade du? de från utbytet och de som jag slutat träffat mig.

34. De bästa nya människorna du träffade? Tjat tjat tjat.


5 upptäckter om dig själv!
1)
jag trivs med att sakna folk.
2) jag är ännu bitchigare än vad jag trodde.
3) jag är ännu töntigare än vad jag trodde.
4) jag trodde att jag visste vad kärlek var.
5) kärlek suger.

Kommentarer
Postat av: moberg

det är mycket som händer i mitt huvud som inte händer i verkligheten.

Postat av: moberg

btw, city and colour, you are very much welcome my dear friend.

2010-01-07 @ 01:22:36
URL: http://nosanteria.blogspot.com
Postat av: José

mer blogg åt folket Annicka.

2010-01-09 @ 20:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback