Ocean's Twelve, George Clooney & miniserie.

Jag såg i tidningen att Ocean's Twelve  går på trean ikväll. Kanske tar mig tid att se på den, det var ju ett tag sedan och jag minns inte exakt hur den var, bortsett från att den var bra och rolig. Det är ju i och för sig rätt underhållande i sig med en Brad Pitt, en Matt Damon, en George Clooney, en Catherine Zeta Jones och en Julia Roberts. Normalt sett skulle jag nog aldrig säga att jag tyckte om en film som handlar om detta; pengar och inget annat än pengar. Bara om skulder och panik och blablabla. Men nu är det såhär att detta är en alldeles för underhållande film (trilogi? har ju inte sett Ocean's Thirteen , tyvärr) för att inte rekommendera. Så, se skiten! Tror inte att man måste ha sett Ocean's Eleven  för att förstå.

Och på tal om George Clooney, så kan jag ju berätta att jag har de 4 första avsnitten av hans miniserie Oskrivna Blad (Unscripted)  inspelade. Har inte hunnit titta på dem ännu. Serien visas 19.30 varje tisdag. Tror att det bara är 9 avsnitt. Så såg det ut i tidningen i alla fall. Hoppas att den är bra. Skälet till att jag ens orkade ge den en chans (bortsett från att det är lite spännande att se Mr Clooneys arbete) är att min älskade Bryan Greenberg (bild nedan) medverkar. Åh, jag längtar tills tiden är kommen.


Kommentarer
Postat av: maria

svar: yepp, han spelar producenten reese dixon! :)

Postat av: maggot

dude man måste ju se första filmen annars så kanske man inte fattar varför de är skyldiga cash!!

ps: båda filmerna är bra;)

2009-02-09 @ 13:24:09
Postat av: a

ah, min kära vän, du är så smart! Men eller så läser alla min blogg och ser vad du har skrivit så behövs det inte :D:D:D:D:D Hah!

2009-02-09 @ 22:18:02
URL: http://hemsk.blogg.se/
Postat av: Anonym

men det får man ju ändå reda på direkt i o.twelve ;)

2009-02-10 @ 20:05:27
Postat av: maggot

men det får man ju ändå reda på direkt i o.twelve ;)

2009-02-10 @ 20:05:57
Postat av: a

säger du inte emot dig själv nu? ^__^

2009-02-11 @ 12:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback