Sport är bannemig intressant och kul.







Igår var jag och såg på när min 11-åriga släkting spelade ishockey (AIK, haha). Det var skitskoj! Jag funderade på att inte följa med, utan plugga istället men vad glad jag blev att jag gick efter grupptrycket och följde med. Jag inser det varje gång jag är och kollar på matcher, i vilken sport som helst nästan; hockey, fotboll, innebandy och handboll. Även om jag aldrig skulle få för mig att vara aktiv i någonting nu (kanske för att jag är kass på allt) så är det otroligt kul och stå där och heja på dem man tycker om. Well, mycket intressant det här med idrott. Och grattis AIK, som vann med 6-0 över Spånga! (Hade aldrig sagt det om det inte var min släkting, hihi)









Kommentarer
Postat av: Josse

AIK är bäst Annicka, and you nkow it ;)

även om du är totalt ointresserad haha

Postat av: a

nope José, I do not! ^^

2009-02-12 @ 20:10:50
URL: http://hemsk.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo, AIK är bäst!

2009-02-12 @ 21:37:26
URL: http://iannashuvud.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback