Teater, TP, svull, dubbelsäng och en sjuttonåring.

Men jaha, vad har jag haft för mig på senaste? Pluggat, målat en tavla (som jag inte vågar lägga upp bild på då den är ganska superkopierad. personen har blogg också, det var där Linda hittade den), medverkat som tönt och sufflös i Lindas teater och umgåtts med kära vänner. Kan lägga till att vid det senaste, så spelade vi TP i sex timmar och sov alla fem i Sofias pärons dubbelsäng. Myyyyyyyyyyyyyys.


FÖRLÅT JESPER, JAG KUNDE INTE MOTSTÅ! You may kill me. Annars har vi Ida, Sofia och mingel-Hannes. Marängsvisch (?) till frukost, och annat gott i Bromma, samt mina fina blommor jag fick efter premiären av the teater.


AMANDA FYLLDE 17 I LÖRDAGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS I EFTERSKOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (måste lägga upp den här bilden som jag är groteskt ful på, bara för att det var den jag försökte skicka som vykort via posten, men det fuckade till sig totalt. Sorry, min vän)



- Och självklart:
http://filmidiot.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jesper

sadface Åh... sadsoul

2009-02-04 @ 17:15:34
Postat av: anka

ah, don't be such a baby Jesper. Alla gillar den utom du. du kommer ändå att hämnas med dina förbannade inzoomade bilder. urk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback