Uppdatering av mitt oerhört intressanta liv.

Ja, för det är ju såhär va: Det skulle pluggas till samhällsprov hos Idáblom. Ja, det gick ju som det gick. Vi lyssnade i alla fall på lp-skivor (osäker på ifall det ska vara plural), gjorde våfflor (vispade med sån där ascool visp som jag vill ha) och kollade på Top Model (jag missade finalen när jag var i Bromma. Min bror är diktator typ). Åh, fina Max la sitt huvud på mitt ben och sov. Jag blev glad. Och jag älskar när han gör sälen ute i snön, när han glider runt på mage och tar fart med benen, hahaha. Det ser jätteroligt ut. Linda gjorde superscones ("skånns"). I torsdags åktes det till GLOBEN (!) för att inhandla "piljetter" och choklad. Det blev även 3 för 10 av ACT kolasalta GIGA cd. Hahahahaha.



Matnyttigt inlägg. Kan tillägga att jag gjorde pannkakor idag. Små jävlar. Åt på bra. Efter åt säger jag till papi: Åh shit vad mätt jag är. Åt typ 10 stycken. Svar: 10? Jaha.. jag fick 4. Kanske 3.

- I am so "evul".

Kommentarer
Postat av: Daniella

Får göra det! Vad har du för hund? :-)

Postat av: spiderchik

gott med våfflor =)

2009-02-14 @ 16:15:29
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback