Robin Hood - Prince of Thieves, Sagan om Ringen & Corpse Bride,

Vill börja med att säga att Bandits variation på låtar är ett stort SKÄMT. Inget annat.

Annars så såg jag Robin Hood - Prince of Thieves  här om dagen. Den är bannemig inte så dålig. Pappa är såhär.. anti alla Robin Hood-filmer utom den från 1938 med Errol Flynn (inte dålig alls). Men som sagt, jag tyckte att den var bra helt enkelt. Lite fjollig, men hur coolt blir det?

Förövrigt så såg jag de två första Sagan om Ringenfilmerna nu när de gick. Jag tycker att de är helt underbara. Så vackra, så mycket innehåll och roligheter. Behöver jag ens utveckla?

Corpse Bride  gick på femman idag. Först så kändes den väldigt kort. Milken underbar film? Shit, jag tyckte att den var jättebra. Mysig. Vacker. MIna ord börjar sina. Jaja, det lät heller inte som Johnny Depp tyckte jag. Men den var fin.




Kommentarer
Postat av: Malin

Sagan om ringen triologin är en av de bästa filmer som gjorts :D

Postat av: maggot

kevin är grym som robin hood^^ såg du då att den där onda sheriffen är professor snape i harry potter?

2009-01-05 @ 12:12:49
Postat av: Malin

Han heter Alan Rickman, som spelar Snape ;)

2009-01-06 @ 12:14:01
URL: http://inloveanddeath.blogg.se/
Postat av: anka

åh mina vänner, mina kära vänner, jag är mycket observant. Jag såg det, och jag visste att det var Alan Rickman.



Och ja, jag framstår som väldigt... självgod. Eller nått annat dåligt. Fyfy. I love you guys.

2009-01-06 @ 12:34:00
URL: http://hemsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback