"So fucking perfect".



Shit, ibland ska allt hända på en och samma gång. I början på veckan var jag hos bror i Bromma och sådär. Åt tacos och grät för att det var så kul att se bror coacha papi. Älgstek och panacotta är inte fel heller btw, Dock ej samtidigt. En underbar Amanda var på besök i onsdags. Jag hade det underbart trevligt, som ni ser. Sedan på kvällen for jag hem till Emma. Vi myste lite sådär. Dagen efter, när vi hade tagit sovmorgon så dampade vi ut på promenad över åkrar i snöovädret. Hälsade på i stugan likt hajken med Lellan för några år sedan. Bakade scones och myste lite till gjorde vi. Sedan stressade jag som aldrig förr hemma i en halvtimma och spontanreste lite hem till Ida Blom där det mystes med henne, Frida Mo och Hannes Eng. Härligt svullande och ja. Hennes mysiga källare. Wiie. Sov hos bror i Bromma och på morgonen efter for jag till Bålsta i alla halt och mötte Emma vid the old school och visiterade en stund. Mötte Anna, Molwin, Hasse och Humlan. Det var trevligt! Sedan så skred Emmas vildsinta plan till verket, då vi skuttade på bussen till Uppsala för att "upptäcka en ny stad" HAHAHA. Ja, men det var faktiskt roligt! Shoppade såklart för mycket och ja. Men vi fikade på ett fint café med amatörigaanställda och ja. Kunde störa mig på det mesta därinne, börtsett från kakan och möblerna. Placet låg precis mittemot hjärnmuseet vi var på i åttan, med Molwin! Var ju tvuungen att fota, det var ju trots allt så trevligt med all snöbrottning och när killarna kastade på fåglarna i vattnet........ Jaaaaaa, sedan kom min efterbeställda julklapp hem idag!!!!!!!!!!!!!! WOHO. Fick gå in på
www.personligalmanacka.se och göra in egen, fett najs. Den blev så fin ._. jag är superglad! Och just det, homerleksaken från burgerking som Emma fick är min nya tv-prydnad. Jag blir underbart glad av att se den!

Nu vill Emma läsa det här inlägget för att se bilderna från promenaden... So this is goooodbye! (Åh, McFLY!!!!!)

- So f-ing perfect. Go f yourself. Jag är vaaaarm och trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback