Do not fear!

Ankabil is here! Eller nåt.

Ni förstår, jag mår rätt så ganska pissdåligt nu och har gjort det sen förra onsdagen när jag hade världens sämsta morgon (varmt, svimmade, huvudvärk, allergi, förkylning, tandvärk av polkagrisstång/eventuell visdomstand, osv osv). Nej, jag skyller ju verkligen inte på min illness till att vara anledning till min kassa uppdatering i min otroligt meningsfulla blogg. Tvärtom! Jag ser det som ett tillfälle nu att ta igen missade stunder, har nämligen en hel förbannade mapp med bilder som jag inte kommer att få många andra tillfällen att lägga upp. (jag tänker inte läsa det jag skrev igen, känner på mig att det blev konstigt).

Tja, de senaste dagarna har kretsat kring bilder i alla dess former. Återträff med klassen från 6-9. Uppdaterat facebookalbum med fågelskådningsbilder från sexan. Bilder på halva 1B har ett eget svartvitt album. Jag blev taggad på bild med pappa hahahah. Emma och jag kollade på gammalt skit.

Ja.



April 06 / Juni 09

Det är ju kul att man ändras litegrann på 3 år i alla fall.

Nåja. Nu förbereder jag mig inför onödigt långa, bildfulla, filmproppade inlägg som jag borde ha gjort redan i april. Trevlig läsning! Hej då till alla 99,9% av er som slutar läsa exakt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback