Imorgon är dagen vi väntat på så länge.

Jag tog massa bilder när det var midsommar. Orkar inte lägga upp nu. Mest på mat anyway. Jag har packat massor. Ja är trött. Lyssnar på music. Spotify är fint. Bra pryl. Jag vill passa på att sova nu när jag är trött. Var rädd att jag inte skulle kunna somna. Blir så när jag ska göra något exciting. Som att åka iväg. Jag ska ju till exempel till Borlänge imorgon. Peace and Love, here I come. Jag är taggad faktiskt, men så jävla trött. Herrekokosnöt, jag ska upp halv nio mot ett äventyr utan dess like. Jag ska se Keane, Monebroter, Miss Li, Lykke Li, Laleh, Håkan, Winnerbäck, Maria Mena, Hoffmaestro & Chraa, Navid Modiri & Gudarna, Florence Valentin, Soundtrack of our lives, The Kooks. Säkert mer men ja. Det ska bli så jäkla kul. Sinnessjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback