Amanicka på topp, piñata & kalas.



Det var två dagar ledigt. Kristihimmelfärd typ. Amanda och jag förenades i stan. Sedan sov hon hos mig i tunga hässelby. Mina fina skor, åh. Fin seriebilder på min vackra vän utanför kebabstället (jag är redan stammis). Och om ni någonsin undrat hur jag skulle se ut i lugg så har ni det där. FETT SCHNYGG.

Dagen efter hade Malin kalas. Vi fyllde hennes present i form av en piñata på tåget. Vi spettade huvudet på den för att få plats med dubbelt så mycket godis än vad den var gjord av. Vi döpte honom till Carlos, även att kallas Challe. Sedan blev han Headless Carlos, när Malin gick loss. Det var en fin kväll.



Sedan var det mer kalas. Jenny fyllde år och alla blev glada och feta.


Kommentarer
Postat av: maggot

snacka om humör svängningar i de första bilderna:P

2009-06-09 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback