Hej då Jamie Oliver = space i schemat.

Neeeeej, vad ledsen jag blir. Mitt nya söndagsprogram, Jamie Olivers Matrevolution, var bara i 4 delar. Sämst. Men positivt är att jag då har en extra ledig timma till nyttigheter i mitt väldigt upptagna liv. Den timmen kan ägnas till att spela skip-bo med min far, svulla lagom mycket, spela online-spel eller bränna skivor. Eller bara planera upptagna liv. Kanske till en riktigt härlig skiva, som jag spelar upp på min substitut-stereo, dvd:n som är ihopkopplad till min nygamla tv som inhandlades av en kille med fin tatuering i Nacka. Den har vhs, så jag kan ju alltid kolla på Lilo & Stitch  eller Pocahontas !!!!! Eller Lejonkungen.  Åh, jag vill handla på second-hand nu.



Kommentarer
Postat av: Ida

gå på secondhand med mig NUUUUUU

2009-03-10 @ 20:42:18
Postat av: anka

OKEJ! men jag är fattig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback