Langar gårdagens outfit. Mycket moderiktigt.

Jag tänkte att jag kanske ska börja lägga in dagens outfit. Låter det inte som en bra idé? Alla gjorde det förut minns jag, väldigt populärt så jag tänkte att jag lika gärna kan börja göra det nu. Bättre sent än aldrig, visst?



Jeans: Åhléns (Att.) 298 kr.

Notera att hålen som syns på bilden var jag tvungen att göra själv, de är inte så när man köper dem. Kan ju vara lite bra att veta om ni letar i affären! Tricket är att nöta upp en litet hål i skrevet, vilket det ofta blir av låren. Sedan kliver man över en knähög planka så går hålet upp i en rak reva på ca 10 cm. Sy sedan ihop hålet med nål och tråd, för när du sitter på sängen och tar på dig stumpor ska sömmen gå upp igen. Sy ihop igen, använd gärna en slags tejp som finns att köpa i sytillbehörsaffärer, sedan knyter du skorna och då ska sömmen spricka upp igen. Denna gång ska du inte göra något åt det, utan gå i dem som de är. När du sedan ska klämma ner dig bakom en hörnsoffa med en tomtemask för att skrämma dina vänner så sätt dig i skräddarställning och VIPS, så har du ett hål från gylfen till högra sidan av den högra bakfickan. Stort nog att dra över huvudet, även om du är tjockskallig! Ett liten hål på andra sidan blir det också om du har tur, med endast en liten bit av sömmen som håller ihop hela kakan. Perfekt för vintervandrare, som inte vill ta av sig byxorna när de ska kissa ute i kylan.

Ja, det var väl allt! Beroende på responsen och mina kläders kvalitet får vi se om jag fortsätter hålla igång med dagens outfit!

- Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: moberg

hahah. jag tyckte det var fruktansvärt kul. fick du urinvägsinfektion?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback