Nanobot presents: The Octopus Project - The Way Things Goes.

På tal om online-spel så hittade Jespére ett jättekonstigt spel med världens sötaste gubbe som gapar när man hoppar. Nanobot hette det. Man är i ett monsters kropp och letar saker. Ganska svårstyrt vill jag påstå, innan man fått in tekniken såklart. Oj, grejen var att låten som spelades var så underbart bra att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. (Även om mitt finger visste vart det ville. Nej, inte euw.) Men ja, låten kommer här:


Kommentarer
Postat av: Jesper

Hade det inte varit för mitt onlinespelande så hade vi nog aldrig hittat den låten! Det är rätt tufft.

Postat av: anka

Si. Muchas gracias, señor Heff.

2009-03-17 @ 18:13:47
URL: http://hemsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback