Resan till Melonia & Svanprinsessan 2.

Igår åkte några av oss svettiga 1b:are hem till Ida Esteban el Sexface Blom för att dricka te och kolla på en film hon tjatar om lika mycket som jag om Lilo & Stitch.  Det blev alltså Resan till Melonia  och jag var minst sagt skeptisk, för hon har visat en bild på en asläskig gubbe med krusbärsliknande ögon och morotsnäsa. Men han var ledsen och snäll, fakiskt. Jag får säga att den inte var så hemsk. Den var lite läskig för att vara barnfilm, och mycket fylleri (!!!). Men jag tyckte om den lilla Snobben/Shakespeare-saken. Jättesöt. Men ja, det var en intressant film. Blir nog bättre ju fler gånger man ser den.

Idag kollade jag på en film som Fridámo inte uppskattar: Svanprinsessan - Slottets hemlighet.  När jag var liten kollade jag jämt på den, för jag hade inte ettan, så jag blir lite offended när Fridámo säger så. Usch. Den är asbra. Mycket bättre bildkvalitet dessutom. Men ettan är ju riktigt bra den med egentligen. Tyvärr tittade jag inte så noga idag, men jag har ju trots allt sett den förr. Även om det var typ 5 år sedan sist.



Anyways, nu ska jag fortsätta lyssna på min egna Mcfly-cd med typ 50 låtar och spela betapet med Idáblom och Fridámo. Typ. Kssssssssss.

- Hejdåhejdåhejdå.


Kommentarer
Postat av: Blom

Den blir bättre och bättre. Och Caliban heter han!

2009-03-31 @ 22:50:45
Postat av: anka

good. en blandning mellan kannibal och taliban. snäll snubbe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback