< ANDERSSON 3 SKA HJÄLPA MIG ATT FLYTTA PÅ LÖRDAG!



Denna vackra människa tycker jag om. Och det är väl bäst det, för hon känner mig lite för  bra... Vi telefonerade när hon spontant skulle göra mig smartare, vilket hon var "den enda som klarar av", och frågade mig vilket Upplands landskapsdjur är, där hon sitter med sin fiffiluriga kalender. "JAG KAN, JAG KAN, VÄNTA!!!!!!!", säger jag och blir avbruten av pater. Sedan så fortsätter jag, skriker lite medan jag försöker komma på det. "Du sitter säkert och räcker upp handen din jävel". Kvidande garv and I shall say no more.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för du alltid lägger upp den fulaste bilden som tagits av mig...iallfall bland topp5. ;)

2009-05-11 @ 16:01:13
Postat av: anka

denna, vad du kallar "fula bild", är väl ett straff i så fall, för att du inte träffade mig i helgen! :'D

Postat av: maggot

du kunde hellre ha piskat mig:P

2009-05-18 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback